Plánování center aktivit v programu Začít spolu na 1. stupni ZŠ – Mgr. Eliška Novotná
Mgr. Eliška Novotná
Master's thesis
Plánování center aktivit v programu Začít spolu na 1. stupni ZŠ
Planning activities centres in the Step by Step programme at primary school
Anotácia:
Diplomová práce s názvem „Plánování center aktivit v programu Začít spolu na 1. stupni ZŠ“ se zabývá tvorbou strukturovaného přehledného materiálu - návodu pro plánování center aktivit v programu Začít spolu. Práce je členěna na část teoretickou a praktickou. Teoretická část představuje východiska a principy programu Začít spolu a popisuje Integrovanou tematickou výuku v programu Začít spolu. Pedagogické …viacAbstract:
Diploma thesis "Planning activities centres in the Step by Step programme at primary school" deals with the creation of a manual for planning the activity centres in the Step by Step educational programme. The diploma thesis is divided in a theoretical and a practical part. The theoretical part is focused on concepts and principles of the programme. My thesis also describes integrated thematic teaching …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 12. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zu76p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2019
- Vedúci: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.
- Oponent: doc. PaedDr. Hana Horká, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Krůček po krůčku z té díry
Michaela MORBITZEROVÁ -
Vytváření školního vzdělávacího programu pro mateřskou školu
Marie Macinková -
Uplatnění vybraných kolektivních sportovních aktivit v domovech pro seniory
Blanka Piaszczynská -
Právní regulace hromadných běžeckých aktivit s návazností na ochranu životního prostředí
Anna Chytalová -
Motivace studentů k vedení volnočasových aktivit
Tereza Fürlová -
Pedagogické zacílení herních aktivit pro řešení situace konkrétního kolektivu
Lucie Kordinová -
Využití vybraných psychomotorických aktivit v hodinách tělesné výchovy se zaměřením na děti mladšího školního věku s lehkým mentálním postižením
Hana Hladká -
Návrh herních aktivit využitelných ve školských zařízeních, které by podporovaly povědomí dítěte, že má být ochráněno před jakýmkoli tělesným či duševním násilím, nebo urážením
Monika Davidová