Lubor Plašil

Diplomová práce

Analýza vlivu spotřebního etnocentrismu na úspěšnost značky

Analysis of Consumer Ethnocentrism Impact on Brand Success
Anotace:
Obsahem práce je analýza vlivu spotřebního etnocentrismu na úspěšnost značky, která byla provedena ve třech fázích. V první fázi byl změřen spotřební etnocentrismus ve dvou sledovaných městech, tedy v Praze a Ostravě. Ve druhé fázi byla změřena a porovnána úspěšnost dvou značek příslušejících k daným městům. Z naměřených výsledků první a druhé fáze, ve kterých bylo použito dotazníkové šetření, byly …více
Abstract:
The thesis contents an analysis of the impact of consumer ethnocentrism on the brand success, which was conducted in three phases. The first phase was measurement of consumer ethnocentrism in the two cities, Prague and Ostrava. In the second phase the success of the two brands belonging the two cities was measured and compared. From the measured results of the first and second phase, in which questionnaire …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2013
  • Vedoucí: Šárka Velčovská
  • Oponent: Marcela Šimková

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod