Jakub POSLEDNÍ
Bachelor's thesis
Atraktivita kamenných obchodů
The attractiveness of the brick and mortar stores
Abstract:
Předmětem předkládané bakalářské práce "Atraktivita kamenných obchodů" je zkoumání současné atraktivity kamenných obchodů. V teoretické části práce je čtenář seznámen s teoretickým základem k obecnému tématu obchod, zákazníci v maloobchodě a tuto část uzavírá téma marketing v maloobchodě. Dalším bodem je identifikace současných trendů v oblasti maloobchodu, jsou zde představeny využívané moderní technologie …moreAbstract:
The subject of the bachelor thesis "The attractiveness of the brick and mortar stores" is to examine the current attractiveness of the brick and mortar stores. In the theoretical part, the reader is acquainted with the theoretical basis for the general topic of trade, customers in retail and on the end of this part is the topic called marketing in retail. Next point is the identification of current …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petr Janeček, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
POSLEDNÍ, Jakub. Atraktivita kamenných obchodů. Plzeň, 2019. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Vliv mobilní aplikace na nákupní chování zákazníka v kamenné prodejně
Denisa BROŽKOVÁ -
Marketing maloobchodu vybrané obchodní firmy
Kateřina MIKOVČÁKOVÁ -
Marketing maloobchodu vybrané firmy
Magdalena KESTNEROVÁ