Analýza spokojenosti zákazníků firmy SWS Slušovice a.s. s event marketingovými aktivitami – Viktor VALENT
Viktor VALENT
Bakalářská práce
Analýza spokojenosti zákazníků firmy SWS Slušovice a.s. s event marketingovými aktivitami
Analysis of the company SWS Slusovice a.s. customers' satisfaction with event marketing activities
Anotace:
Bakalárska práca sa zaoberá problematikou spokojnosti zákazníkov s event marketingovými aktivitami, ktoré sú jednými z kľúčových marketingových komunikačných nástrojov firmy SWS Slušovice a.s. Práca pozostáva z teoretickej a praktickej časti. V teoretickej časti bakalárskej práce sú zhrnuté poznatky z literárnych zdrojov, ktoré sa zaoberajú mar-ketingovou komunikáciou, event marketingom a riadením …víceAbstract:
Bachelor thesis concerns with problems of customers{\crq} satisfaction with event marketing activities, which are one of the SWS Slusovice joint stock company{\crq}s key marketing com-munication tools. The work consists of theoretical and practical parts. Literature source knowledge concerning with marketing communication, event marketing and customer rela-tionship management is summarized in the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2009
Identifikátor:
11767
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2009
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VALENT, Viktor. \textit{Analýza spokojenosti zákazníků firmy SWS Slušovice a.s. s event marketingovými aktivitami}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/gip553/.
Jak správně citovat práci
VALENT, Viktor. Analýza spokojenosti zákazníků firmy SWS Slušovice a.s. s event marketingovými aktivitami. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 22. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikácia a marketingová stratégia v maďarskej banke
Zsolt Sándor -
Marketingová komunikácia vybraného reťazca lekární
Andrea Šándorová -
Marketingová komunikácia vybranej firmy
Daniela Rabatinová -
Marketingová komunikácia vybranej organizácie
Dominika Kultanová -
Digitálna marketingová komunikácia vybraného podniku
Budinská Budinská -
Marketingová komunikácia firmy Bezpa Consult
Marta Najdeková -
Marketingová komunikácia trvalo udržateľného cestovného ruchu na Liptove
Martina Majchútová -
Marketingová komunikácia hokejového klubu HK Martin
Petronela Kubaláková