Theses 

Marketingový výzkum - povědomí o značce MP Brno – Bc. Michal Maroši

česky | in English | slovensky

Section:
Use to change section. Address within IS:

Zpět na vyhledávání

Bc. Michal Maroši

Master's thesis

Marketingový výzkum - povědomí o značce MP Brno

Marketing research - brand awareness MP Brno

Abstract: Maroši, M., (2013). Marketingový výzkum – povědomí o značce MP Brno, Diplomová práce, 66 s. Brno, Czechia: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií. Anotace: Tato diplomová práce se zabývá značkou MP Brno (Městské policie Brno). Klade si za cíl zjistit pomocí marketingového výzkumu povědomí o značce MP Brno v Brně a okolí v rámci věkové skupiny 16 – 45 let.

Abstract: Maroši, M., (2013). Marketingový výzkum – povědomí o značce MP Brno, Diplomová práce, 66 s. Brno, Czechia: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií. Abstract: This thesis deals with the brand MP Brno (Brno City Police). It aims to find out by market research brand awareness MP Brno and its surroundings within the age group of 16 – 45 years.

Keywords: Klíčová slova, marketingový výzkum, MP Brno, značka, povědomí, veřejné služby. Keywords, marketing research, brand, brand awareness, public service.

Language used: Czech

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2013
  • Supervisor: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
  • Reader: doc. PaedDr. Marie Blahutková, Ph.D.

Citation record

ISO 690-compliant citation record: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Složka Reference to the local database directory of the institution
Other ways of accessing the text

Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií


Go to top | Current date and time: 23/4/2019 20:47, Week 17 (odd)

Privacy

Contact: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz