Marketingový výzkum - povědomí o značce MP Brno – Bc. Michal Maroši
Bc. Michal Maroši
Diplomová práce
Marketingový výzkum - povědomí o značce MP Brno
Marketing research - brand awareness MP Brno
Anotace:
Maroši, M., (2013). Marketingový výzkum – povědomí o značce MP Brno, Diplomová práce, 66 s. Brno, Czechia: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií. Anotace: Tato diplomová práce se zabývá značkou MP Brno (Městské policie Brno). Klade si za cíl zjistit pomocí marketingového výzkumu povědomí o značce MP Brno v Brně a okolí v rámci věkové skupiny 16 – 45 let.Abstract:
Maroši, M., (2013). Marketingový výzkum – povědomí o značce MP Brno, Diplomová práce, 66 s. Brno, Czechia: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií. Abstract: This thesis deals with the brand MP Brno (Brno City Police). It aims to find out by market research brand awareness MP Brno and its surroundings within the age group of 16 – 45 years.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wd2ki/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2013
- Vedoucí: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
- Oponent: doc. PaedDr. Marie Blahutková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Management sportu
Práce na příbuzné téma
-
Způsoby poskytování vybrané veřejné služby obcemi ČR
Lucie Štěpánová -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Influencer impact on brand awareness
Kai Dominik Renchen -
Sharing economy: the effect of brand equity on purchasing intentions of young consumers
Yelyzaveta Strelbytska -
Využití marketingového výzkumu k propagaci sportovního klubu BK Basketbal Brno, s. r. o.
Michal Maroši