Bc. Barbora Mihaldová

Bakalářská práce

Sebepojetí žáka s ADHD z pohledu učitele

Self-concept of a pupil with ADHD from a teacher's perspective
Anotace:
Má bakalářská práce se zabývá tématem sebepojetí žáka s ADHD z pohledu učitele. Teoretická část je rozdělena do dvou kapitol. První kapitola předkládá informace o syndromu ADHD. Druhá kapitola teoretické části se zaměřuje na postavení žáka s ADHD v edukačním procesu na běžné základní škole. Je zde vymezeno období mladšího a staršího školního věku, jakožto vývojového období typického pro povinnou školní …více
Abstract:
My bachelor thesis deals with the topic of self-conception of a pupil with ADHD from the teacher's perspective. The theoretical part is divided into two chapters. The first chapter presents information about ADHD. The second chapter of the theoretical part focuses on the position of a pupil with ADHD in the educational process at a standard elementary school. It defines the period of younger and older …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2020
  • Vedoucí: Mgr. et Mgr. Karel Červenka, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masarykova univerzita

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika

Práce na příbuzné téma