Sebepojetí žáka s ADHD z pohledu učitele – Bc. Barbora Mihaldová
Bc. Barbora Mihaldová
Bakalářská práce
Sebepojetí žáka s ADHD z pohledu učitele
Self-concept of a pupil with ADHD from a teacher's perspective
Anotace:
Má bakalářská práce se zabývá tématem sebepojetí žáka s ADHD z pohledu učitele. Teoretická část je rozdělena do dvou kapitol. První kapitola předkládá informace o syndromu ADHD. Druhá kapitola teoretické části se zaměřuje na postavení žáka s ADHD v edukačním procesu na běžné základní škole. Je zde vymezeno období mladšího a staršího školního věku, jakožto vývojového období typického pro povinnou školní …víceAbstract:
My bachelor thesis deals with the topic of self-conception of a pupil with ADHD from the teacher's perspective. The theoretical part is divided into two chapters. The first chapter presents information about ADHD. The second chapter of the theoretical part focuses on the position of a pupil with ADHD in the educational process at a standard elementary school. It defines the period of younger and older …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ekkad/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2020
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Karel Červenka, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika