Bc. Jana Dudarcová

Master's thesis

Strategie privátní značky

Strategy of privat label
Abstract:
Tato práce se zaměřuje na postup společnosti Kaufland Česká republika v.o.s. při vytváření nové privátní značky. Záměr vychází z dlouhodobého strategického plánu společnosti a stanoví, jaká kritéria musí splňovat výrobce a jaké garance a benefity dává výrobek spotřebiteli. Dále je v práci vysvětlen postup při seznámení zákazníků se značkou, její budování a následné prosazení nové značky v dynamickém …more
Abstract:
The subject of my master´s thesis is to describe how the “Kaufland Czech Republic” company creates a new private label. The intention comes from the long-term strategic plan of the company and sets which criteria have to be fulfilled by a producer and which guarantees and benefits a product gives to its consumer.The process of the acquaintance of the customers with the label, its creating and the following …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2011
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: Ing. Mgr. Alena Mastantuono

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance