Bc. Šimon Gál

Diplomová práce

Marketingová komunikácia Hvezdárne a planetária Brno

Marketing communication of Brno Observatory and Planetarium
Abstract:
Master´s thesis explores marketing communication of Brno Observatory and Planetarium. In theoretical section defines notion of science marketing and its specifics. Aim of practical section is explore marketing communication of Brno Observatory and Planetarium, compare it with literature and review its strengths and weaknesses. At the end thesis evaluate communication and proposes some suggestions for …více
Abstract:
Práca skúma marketingovú komunikáciu príspevkovej organizácie Hvězdárna a planetárium Brno. V teoretickej časti vymedzuje marketing vedy a jeho špecifiká. Cieľom praktickej časti je zmapovať marketingovú komunikáciu zmienenej inštitúcie a za pomoci odbornej literatúry zhodnotiť jej slabé a silné stránky. V závere, práca poskytuje podklady na vylepšenie komunikácie tak, aby bola efektívna a prispievala …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 2. 2017
  • Vedoucí: Mgr. Simona Juračková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Filip Hrůza

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta