Bc. Ondřej Čech
Diplomová práce
Vedení marketingového týmu
The Management of the Marketing Team
Anotace:
Tématem této diplomové práce je vedení marketingového týmu. Práce se nejdříve soustředí na marketingovou část tématu. Zde se zabývá marketingem a jeho teoretickými východisky, mezi které patří marketingové aktivity, marketingové řízení a koncepce marketingu. Svou pozornost věnuje pojmům jako budování týmu, vedení týmu a hodnocení pracovníků. Je zde popsán proces náboru pracovníků, předpoklady úspěšného …víceAbstract:
The topic of this diploma thesis is management of the marketing team. At the first work focuses on marketing part of topic. There is the marketing and its scholarly including marketing activities, marketing management a marketing concepts. There have been putted attention to concepts such as team bulding, management team and rating of workers. There is describes recruitment process, assumptions of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ehvld/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2016
- Vedoucí: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Building Agile Team Productivity Dashboard
Iuliia Loseeva -
Role leadera při vedení virtuálního týmu
Pavel Štok -
Role leadera při vedení virtuálního týmu
Pavel Štok