Přístupy manažerů ke vzdělávání obchodních zástupců – Jan Nekolný
Jan Nekolný
Diplomová práce
Přístupy manažerů ke vzdělávání obchodních zástupců
Managers approaches to sales representatives development
Anotace:
Tato práce je zaměřena na zmapování procesu vzdělávání obchodních zástupců ve společnostech a možné přístupy obchodních manažerů k tomuto procesu. Cílem teoretické části je popsat kompetence ideálního obchodního zástupce, určit možné způsoby jeho vzdělání a jak je možné hodnotit efektivitu tohoto procesu. V praktické části je obsažena analýza prostředí českého trhu se vzděláváním a formování vzdělávacího …víceAbstract:
This work is focused on mapping the process of training sales representatives in companies and possible approaches of sales managers to this process. The aim of the theoretical part is to describe the competencies of an ideal sales representative, to identify possible ways of his education and how to evaluate the effectiveness of this process. The practical part contains an analysis of the Czech market …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 9. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74762
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2018
- Vedoucí: Kamila Matysová
- Oponent: Josef Dvořák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74762
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
E-learning as efficient, effective and easy to access form of employee development
Nikita Zaev -
Presentation Techniques in Representative Selling
Anastasiia Levchenko -
Obchodní zástupce Současný stav a perspektiva
Jiří ŠTIKA -
Ochrana obchodního zástupce u smluv o obchodním zastoupení
Petra Tollnerová -
Metody výcviku prodejních dovedností
Aleš Jíra -
Koučování v obchodní praxi
Michaela PETRÁČKOVÁ -
Digital marketing strategy for generating sales leads – case study of Hilti
Petr Báša -
Improving Sales Pipeline Management
Jaroslav Břešťan