Martin Pošta

Bakalářská práce

Videoherní animace

Videogame animation

Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá animací videoher. Práce je členěná do čtyř kapitol. První kapitola se zabývá historií videoherní animace. Druhá kapitola se zaměřuje na rozdíly mezi filmovou a videoherní animací. Ve třetí kapitole práce předkládá výčet nejdůležitějších rozdílů z dvanácti principů animace a jejich použití ve videoherní animaci. Poslední čtvrtá kapitola se zaměřuje na možnosti budoucího …více
Abstract:
This bachelor thesis is about videogame animation. The work is divided into four chapters. The first chapter describes the history of videogame animation. The second chapter is focused on differences between movie and videogame animation. The third chapter points how twelve animation principles are used differently in videogames and the last fourth chapter is trying to explain the future of animation …více
 

Klíčová slova

počítačová animace

Klíčová slova

videohry

Klíčová slova

počítačové hry

Klíčová slova

virtuální realita
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 8. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 9. 2017
  • Vedoucí: Libor PIXA
  • Oponent: Ondřej JAVORA

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Autor udělil v licenci souhlas s:
In the license agreement the author has granted the following:

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 10. 11. 2017 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. Knihovna