Martina TALPOVÁ

Master's thesis

Intervenční proces v práci učitele vzhledem k žákům se specifickými poruchami učení na 1. stupni základní školy

Intervention Process in Teaching Profession due to Pupils with Specific Learning Difficulties in Primary Schools
Abstract:
Diplomová práce popisuje intervenční proces v práci učitele vzhledem k žákům se specifickými poruchami učení na 1. stupni základní školy. První kapitola objasňuje základní terminologii a vymezení specifických poruch učení, dále jejich klasifikaci, symptomatologii a etiologii. Druhá kapitola obsahuje informace o vzdělávacím procesu žáků se specifickými poruchami učení, jak jej upravují legislativní …more
Abstract:
The proposed diploma thesis describes intervention process in teaching profession due to pupils with specific learning difficulties. The first chapter clarifies basic terminology and definition of specific learning difficulties, further their classification, symptomatology and etiology. The second chapter contains information about educational process of pupils with specific learning difficulties according …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2015
Accessible from:: 3. 4. 2015

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Helena Mravcová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

TALPOVÁ, Martina. Intervenční proces v práci učitele vzhledem k žákům se specifickými poruchami učení na 1. stupni základní školy. Ostrava, 2015. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2015

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 3. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta