Obchodní strategie pro zahraniční expanzi firmy NetDIRECT s.r.o. – Bc. Eliška Řehová
Bc. Eliška Řehová
Bakalářská práce
Obchodní strategie pro zahraniční expanzi firmy NetDIRECT s.r.o.
Business strategy for the international expansion of NetDIRECT s.r.o.
Anotace:
Bakalářská práce Obchodní strategie pro zahraniční expanzi firmy NetDIRECT s.r.o. se zaměřuje na průzkum a analýzu možností vstupu této softwarové společnosti na zahraniční trhy, s hlubším pohledem na trhy v Belgii a Nizozemsku. Cílem bakalářské práce je zjistit možnosti vstupu firmy na zahraniční trhy. Práce je rozdělena do tří kapitol, které pokrývají jak teoretické tak praktické aspekty obchodních …víceAbstract:
The bachelor thesis Business strategy for the international expansion of NetDIRECT s.r.o. focuses on researching and analyzing the possibilities for this software company to enter foreign markets, with a deeper look at the markets in Belgium and the Netherlands. The aim of the bachelor thesis is to explore the possibilities for the company's entry into foreign markets. The work is divided into three …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/t13b2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2024
- Vedoucí: Dr. Ing. Ingrid Majerová
- Oponent: Ing. Lenka Červená
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní obchod / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Podnikatelské prostředí, obchodní zvyklosti a kulturní specifika Indie
Zuzana Dymáčková -
Analýza adaptace obchodní politiky společnosti Metrostav a.s. na prostředí ekonomické deprese
Adéla Volková -
Současné podnikatelské prostředí Izraele a obchodní vztahy s ČR
Kateřina Čihulková -
Politicko-ekonomické prostředí Ruské federace a jeho dopad na obchodní vztahy s podnikatelskými subjekty v České republice na počátku 21. století
Markéta Michálková -
Baskicko - analýza současného podnikatelské prostředí a obchodní spolupráce s ČR
Tereza Karlová -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň -
Podnikatelské prostředí Indie a obchodní vztahy s ČR
Tereza Pexová -
Zvláštnosti podnikatelského prostředí, obchodní a kulturní zvláštnosti Dalmácie a jejich vliv na spolupráci s ČR
Kristina Šućurová