Bc. Irina Stasyuk

Bakalářská práce

Kreativita TV reklamy

Creativity of TV advertising
Anotace:
Bakalářská práce je věnována problematice kreativity v reklamě. Využití kreativních nástrojů komunikace, kreativních nápadů a kreativních technických metod zpracování se stává nezbytnou součástí marketingu každé společnosti v moderních podmínkách globalizace a hyperkonkurenčního trhu. Hlavním cílem práce je prostřednictvím vlastního provedeného dotazníkového šetření analyzovat kreativitu reklamní kampaně …více
Abstract:
Bachelor thesis is devoted to problems of creativity in advertising. Use of creative communication tools, creative ideas and creative technical methods of processing becomes an essential part of marketing of any company in modern conditions of globalization and hypercompetitive market. The main aim of the work is through a questionnaire survey to analyze the creativity of an advertising campaign of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2017
  • Vedoucí: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní