Bc. Irina Stasyuk
Bakalářská práce
Kreativita TV reklamy
Creativity of TV advertising
Anotace:
Bakalářská práce je věnována problematice kreativity v reklamě. Využití kreativních nástrojů komunikace, kreativních nápadů a kreativních technických metod zpracování se stává nezbytnou součástí marketingu každé společnosti v moderních podmínkách globalizace a hyperkonkurenčního trhu. Hlavním cílem práce je prostřednictvím vlastního provedeného dotazníkového šetření analyzovat kreativitu reklamní kampaně …víceAbstract:
Bachelor thesis is devoted to problems of creativity in advertising. Use of creative communication tools, creative ideas and creative technical methods of processing becomes an essential part of marketing of any company in modern conditions of globalization and hypercompetitive market. The main aim of the work is through a questionnaire survey to analyze the creativity of an advertising campaign of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/l8lk8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2017
- Vedoucí: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza kreativní strategie v TV reklamách japonských a českých mobilních operátorů
Thu Trang Dinhová -
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na finanční produkty a služby
Lada VÁŇOVÁ -
Kreativní strategie v české TV reklamě společnosti T-Mobile
Karolína ŠTURSOVÁ -
Kulturní aspekty kreativní strategie televizní reklamy
Jana FOREJTAROVÁ -
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na nealkoholické nápoje
Aleš FILIP -
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na periodika
Adriana ŠNAJDROVÁ -
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na pivo
Jindřich BENKO -
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na nealkoholické nápoje
Kamila GREGOŘICOVÁ