Bc. Irina Stasyuk
Bachelor's thesis
Kreativita TV reklamy
Creativity of TV advertising
Abstract:
Bakalářská práce je věnována problematice kreativity v reklamě. Využití kreativních nástrojů komunikace, kreativních nápadů a kreativních technických metod zpracování se stává nezbytnou součástí marketingu každé společnosti v moderních podmínkách globalizace a hyperkonkurenčního trhu. Hlavním cílem práce je prostřednictvím vlastního provedeného dotazníkového šetření analyzovat kreativitu reklamní kampaně …moreAbstract:
Bachelor thesis is devoted to problems of creativity in advertising. Use of creative communication tools, creative ideas and creative technical methods of processing becomes an essential part of marketing of any company in modern conditions of globalization and hypercompetitive market. The main aim of the work is through a questionnaire survey to analyze the creativity of an advertising campaign of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/l8lk8/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2017
- Supervisor: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
- Reader: PhDr. Marek Matějka
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Analýza kreativní strategie v TV reklamách japonských a českých mobilních operátorů
Thu Trang Dinhová -
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na finanční produkty a služby
Lada VÁŇOVÁ -
Kreativní strategie v české TV reklamě společnosti T-Mobile
Karolína ŠTURSOVÁ -
Kulturní aspekty kreativní strategie televizní reklamy
Jana FOREJTAROVÁ -
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na nealkoholické nápoje
Aleš FILIP -
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na periodika
Adriana ŠNAJDROVÁ -
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na pivo
Jindřich BENKO -
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na nealkoholické nápoje
Kamila GREGOŘICOVÁ