Bc. Irina Stasyuk

Bachelor's thesis

Kreativita TV reklamy

Creativity of TV advertising
Abstract:
Bakalářská práce je věnována problematice kreativity v reklamě. Využití kreativních nástrojů komunikace, kreativních nápadů a kreativních technických metod zpracování se stává nezbytnou součástí marketingu každé společnosti v moderních podmínkách globalizace a hyperkonkurenčního trhu. Hlavním cílem práce je prostřednictvím vlastního provedeného dotazníkového šetření analyzovat kreativitu reklamní kampaně …more
Abstract:
Bachelor thesis is devoted to problems of creativity in advertising. Use of creative communication tools, creative ideas and creative technical methods of processing becomes an essential part of marketing of any company in modern conditions of globalization and hypercompetitive market. The main aim of the work is through a questionnaire survey to analyze the creativity of an advertising campaign of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2017
  • Supervisor: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
  • Reader: PhDr. Marek Matějka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní