Bc. et Bc. Markéta Vašková

Diplomová práce

Reklama ve vyučování českému jazyku na 2. stupni ZŠ

Advertising in teaching Czech language to 2 elementary school
Anotace:
Tématem diplomové práce je Reklama ve vyučování českému jazyku na 2. stupni ZŠ. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí a to na část teoretickou a praktickou. V teoretické části se zabývám definicí reklamy, její historií a vývojem, funkcí reklamy, druhy reklamy, stylem a jazykem reklamy. Dále se věnuji působení reklamy na žáky a v poslední řadě reklamou v učebnicích českého jazyka. V praktické části …více
Abstract:
The topic of the Master thesis is Advertisement at teaching Czech language at lower secondary schools. The Master thesis is divided into two parts – theoretical and practical. The theoretical part deals with the advertising definition, a history and development of an advertisement, a function of an advertisement, types of an advertisement, style and language of an advertisement. After that I occupy …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2013
  • Vedoucí: PaedDr. Ivo Martinec, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta