Bc. Jaroslav Kašpar

Bachelor's thesis

Marketing v tržním výklenku

Niche marketing
Abstract:
Předmětem bakalářské práce „Marketing v tržním výklenku“ je analýza a zhodnocení zájmu potenciálních zákazníků o plánovaný projekt předškolního vzdělávání v cizím jazyce. První část je zaměřena na problematiku daného tématu a vysvětlení základních pojmů, jako jsou marketing, tržní výklenek, metody marketingového výzkumu a předškolní vzdělávání. V praktické části se práce zaměřuje na plánovaný projekt …more
Abstract:
The subject of bachelor thesis “Niche marketing” is analysis of interests of potential customers in a planned project of pre-school education in a foreign language. First part is focused on the issues of this topic and explanation of some basic terms, such as marketing, market niche, methods of marketing research a pre-school education. The practical part of the thesis is aimed at the planned project …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Bc. Michal Ďuriník
  • Reader: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta