Jan Plajner

Diplomová práce

Communication Strategy of Kenvelo

Communication Strategy of Kenvelo
Anotace:
Diplomová práce je věnována problematice komunikační strategie v módním průmyslu s aplikací na jednoho z největších maloobchodních prodejců oděvů, společnost Kenvelo. Oděvní průmysl je stejně jako potravinářský, dopravní nebo komunikačním průmyslem neodmyslitelnou součástí našeho života. Z pohledu marketingu se také jedná o jedno z nejsložitějších a nejméně předvídatelných odvětví, protože je ovlivňováno …více
Abstract:
This thesis is dedicated to the problem of communication strategy in the fashion business with application on one of the fashion retailers, Kenvelo. Clothing business, or as we will refer here fashion business is together with food, transportation and communication businesses one of the most natural and essential parts of our lives. Nonetheless, fashion business is one of the most challenging and unpredictable …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 2. 2011
  • Vedoucí: Miroslav Karlíček
  • Oponent: Zuzana Chytková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/23722