Jan Plajner
Diplomová práce
Communication Strategy of Kenvelo
Communication Strategy of Kenvelo
Anotace:
Diplomová práce je věnována problematice komunikační strategie v módním průmyslu s aplikací na jednoho z největších maloobchodních prodejců oděvů, společnost Kenvelo. Oděvní průmysl je stejně jako potravinářský, dopravní nebo komunikačním průmyslem neodmyslitelnou součástí našeho života. Z pohledu marketingu se také jedná o jedno z nejsložitějších a nejméně předvídatelných odvětví, protože je ovlivňováno …víceAbstract:
This thesis is dedicated to the problem of communication strategy in the fashion business with application on one of the fashion retailers, Kenvelo. Clothing business, or as we will refer here fashion business is together with food, transportation and communication businesses one of the most natural and essential parts of our lives. Nonetheless, fashion business is one of the most challenging and unpredictable …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/23722
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2011
- Vedoucí: Miroslav Karlíček
- Oponent: Zuzana Chytková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/23722
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace marketingové komunikace na základě segmentace trhu vybrané firmy
Jakub Khun -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu seniorů
Marie Týrová -
Marketingová komunikace v sektoru videoher
Radek Mařík -
Marketingová komunikace v oblasti dětské zábavy
Barbora Ladrová -
Segmentace klíčových zákazníků a efektivita marketingové komunikace společnosti
Martin Holata -
Prostředky marketingové komunikace pro seniory
Dita Kamírová -
Prostředky marketingové komunikace pro seniory
Stanislav Cába -
Marketing a marketingová komunikace města Mariánské Lázně
Lenka Grosmanová