Jakub Němčík

Bakalářská práce

Analýza vlivu reklamních kampaní podporujících nákup tuzemských potravin na chování spotřebitele

Analysis of the Influence of Advertising Campaigns Supporting Purchase of Domestic Food on Consumer Behavior
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je analýza vlivu reklamních kampaní podporujících nákup tuzemských potravin na chování spotřebitele. Teoretická část je zaměřena na spotřebitele, jeho nákupní chování a faktory které rozhodnutí ovlivňují. Dále byla definována reklama a reklamní kampaně a její kritéria pro zpracování a hodnocení, které byly využity při zpracování praktické části bakalářské práce. V praktické …více
Abstract:
This bachelor thesis is focused on Analysis of the Influence of Advertising Campaigns Supporting Purchase of Domestic Food on Consumer Behavior. Theoretical part is focused on consumer, his shopping behavior and factors that influence shopping decision. Next was defined advertisment and advertising campaigns and its key points for processing and evaluation, which were used during processing practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Němčík, Jakub. Analýza vlivu reklamních kampaní podporujících nákup tuzemských potravin na chování spotřebitele. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika