Jana Humlová

Diplomová práce

Marketingová strategie Musical production

The marketing strategy of The Musical Production
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingem umění se zaměřením na muzikálová divadla. V teoretické části práce jsou vymezeny pojmy marketingového procesu, přičemž hlavní důraz je kladen na marketingový mix a jeho specifika v oblasti muzikálové produkce. Teoreticky také vymezuje proces marketingových výzkumů. Pro plynulý přechod k praktické části, která se soustřeďuje na konkrétní muzikálovou produkci …více
Abstract:
This thesis deals with an arts marketing with a focus on musical theater. The theoretical part defines basic elements of the marketing process, with the main emphasis placed on marketing mix and its specifics in context of musical production. In this part of the thesis there is also description of marketing research. In favour of smooth transition to practical part, at the very end of theoretical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 10. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
  • Vedoucí: Jitka Černá
  • Oponent: Petra Jílková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/41512

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management