Možnosti a meze utváření vztahu dětí k přírodě – Bc. Marcela Hamplová, DiS.
Bc. Marcela Hamplová, DiS.
Bachelor's thesis
Možnosti a meze utváření vztahu dětí k přírodě
Possibilities and restrictins of a childerńs relationship to nature
Abstract:
Bakalářská práce „Možnosti a meze utváření vztahu dětí k přírodě“ se zabývá možnostmi a limity při utváření vztahu dětí k přírodě v mateřské škole. V teoretické části je charakterizován vztah k přírodě. Autorka poukazuje na proces utváření vztahu dětí k přírodě v mateřské škole ve vazbě na zvláštnosti předškolního věku. Zvláštní pozornost je věnována metodě plynulého učení, která je aplikována v praktické …moreAbstract:
This thesis "Possibilities and limits of the formation of children´s relationship with nature" deals with the possibilities and limits in the formation of children´s relationship with nature in nursery school. The relationship of children with nature is characterized in the theoretical part. The author refers to the process of formation of children´s relationship with nature in nursery school in relation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/jn017/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2015
- Supervisor: doc. PaedDr. Hana Horká, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Pre-school and After-school Education / Pre-school Teacher Training
Theses on a related topic
-
Model of design principles for the definition of data for the consistency of evaluation in Enterprise Governance of IT
Christian Hitz -
Harm on - y? with nature
Martina Fridrichová -
The influence of the environmental educational associations on children's relationship with nature
Markéta Mejzlíková -
Bilingual (Cz-Eng) Children: School Methods and Family Approaches
Kateřina Hibšová -
Hra ako špecifická pomôcka v materskej škole pre deti so zdravotným postihnutím (matematické predstavy)
Katarína BORSUKOVÁ -
Dramatické hry pre deti v materskej škole
Antonia MATEJČIKOVA -
Skrinka pre deti do verejného priestoru
Radka Radová