Bc. Vlasta Burkoňová

Bakalářská práce

Mezinárodní marketingová komunikace

International Marketing Communication
Anotace:
Bakalářská práce nazvaná „Mezinárodní marketingová komunikace“ se zabývá významem mezinárodní marketingové komunikace a jejím vlivem na mezinárodní podnikání. Teoretická část obsahuje problematiku mezinárodních trhů, mezinárodního podnikání a nástrojů marketingové komunikace a jejich vhodného použití. Mezinárodní podnikání bylo předmětem studia odborné literatury. Stanovená hypotéza práce o významném …více
Abstract:
This bachelor thesis is entitled „International marketing communication” and it deals with the meaning of international marketing communication and its influence on international business. The theoretical part contains the problems of international markets, international business and marketing communication tools and their appropriate application. The international business was studied from specialized …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2009
  • Vedoucí: PhDr. Marie Hamplová
  • Oponent: JUDr. Petr Majerik

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní