Mezinárodní marketingová komunikace – Bc. Vlasta Burkoňová
Bc. Vlasta Burkoňová
Bakalářská práce
Mezinárodní marketingová komunikace
International Marketing Communication
Anotace:
Bakalářská práce nazvaná „Mezinárodní marketingová komunikace“ se zabývá významem mezinárodní marketingové komunikace a jejím vlivem na mezinárodní podnikání. Teoretická část obsahuje problematiku mezinárodních trhů, mezinárodního podnikání a nástrojů marketingové komunikace a jejich vhodného použití. Mezinárodní podnikání bylo předmětem studia odborné literatury. Stanovená hypotéza práce o významném …víceAbstract:
This bachelor thesis is entitled „International marketing communication” and it deals with the meaning of international marketing communication and its influence on international business. The theoretical part contains the problems of international markets, international business and marketing communication tools and their appropriate application. The international business was studied from specialized …víceKlíčová slova
Internacionalizace Mezinárodní marketing Mezinárodní podnikání PEST analýza Komunikační mix Export Adaptace Komunikační strategie Reklamní kampaň Media Brief. Internationalization International Marketing International Business PEST Analysis Communication Mix Adaptation Communication Strategy Advertising Campaign Media Brief.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/pezn7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2009
- Vedoucí: PhDr. Marie Hamplová
- Oponent: JUDr. Petr Majerik
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
International marketing communication
Dominika Kučerová -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Marketing communication of universities in Czech Republic for international students
Jino Raju Kollasserry -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Online marketing strategy of an international business
Nikola Hořejšová -
International Business Strategy: Venture investments into AgTech and other agricultural innovations
Josef Mrázek -
Business strategy for a company entering foreign markets
Zhanara Osmonova