Luxury Brands in Digital Age - Keeping up With Changing Customers – Nataša Savić
Nataša Savić
Master's thesis
Luxury Brands in Digital Age - Keeping up With Changing Customers
Luxury Brands in Digital Age - Keeping Up With Changing Customers
Abstract:
Tato práce zkoumá luxusní značky v digitálním věku a proces jak si udržet krok s měnícími se zákazníky. Cílem této práce bylo vytvořit souvislost mezi vnímanou hodnotou luxusní značky a digitalizací zákazníků v segmentu luxusu. Při studiu tohoto vztahu byl použit kvantitativní metodický přístup, jenž položil základ pro doporučení, které se týká přizpůsobení se měnícím se klientům v segmentu luxusu …moreAbstract:
This thesis investigates luxury brands in the digital age and ways to keep up with changing customers. The aim of this thesis is to analyze the relationship between the perceived value of luxury brands and the digitalization of luxury customers. A quantitative method approach using regression analysis was employed to study this relationship laying the foundation for recommendations on how to adapt …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69146
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2017
- Supervisor: Marija Zlatić
- Reader: Gina Cook
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69146
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Theses on a related topic
-
The Application of Digital Media on Building Luxury Brand Awareness
Thi Thuy Trang Phan -
Luxury Consumer Behavior in Digital World
XINNI LUO -
The Effect of Rebranding and Modification of Luxury Brand’s Storytelling on Brand Image
Eva Materlínová -
Luxury consumption during hard times: Understanding the relationship between consumers’ emotional states and luxury consumption
Megi Domi -
Brand audit maloobchodního podniku s luxusní módou Studio Cielo jako nástroj pro jeho posílení pozice na trhu
Dominika Zíková -
Customer behavior and perception of the luxury market in the context of the CEE region
Johana Chlistovská -
The application of Narrative transportation in hard luxury business marketing (online marketing) on the potential customer in the Czech Republic.
Richard Kapusta -
International Marketing Strategies for Small Luxury Business: LaSphera Case Study
David Voráček