Nataša Savić

Master's thesis

Luxury Brands in Digital Age - Keeping up With Changing Customers

Luxury Brands in Digital Age - Keeping Up With Changing Customers
Anotácia:
Tato práce zkoumá luxusní značky v digitálním věku a proces jak si udržet krok s měnícími se zákazníky. Cílem této práce bylo vytvořit souvislost mezi vnímanou hodnotou luxusní značky a digitalizací zákazníků v segmentu luxusu. Při studiu tohoto vztahu byl použit kvantitativní metodický přístup, jenž položil základ pro doporučení, které se týká přizpůsobení se měnícím se klientům v segmentu luxusu …viac
Abstract:
This thesis investigates luxury brands in the digital age and ways to keep up with changing customers. The aim of this thesis is to analyze the relationship between the perceived value of luxury brands and the digitalization of luxury customers. A quantitative method approach using regression analysis was employed to study this relationship laying the foundation for recommendations on how to adapt …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2017
  • Vedúci: Marija Zlatić
  • Oponent: Gina Cook

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69146