Luxury Brands in Digital Age - Keeping up With Changing Customers – Nataša Savić
Nataša Savić
Diplomová práce
Luxury Brands in Digital Age - Keeping up With Changing Customers
Luxury Brands in Digital Age - Keeping Up With Changing Customers
Anotace:
Tato práce zkoumá luxusní značky v digitálním věku a proces jak si udržet krok s měnícími se zákazníky. Cílem této práce bylo vytvořit souvislost mezi vnímanou hodnotou luxusní značky a digitalizací zákazníků v segmentu luxusu. Při studiu tohoto vztahu byl použit kvantitativní metodický přístup, jenž položil základ pro doporučení, které se týká přizpůsobení se měnícím se klientům v segmentu luxusu …víceAbstract:
This thesis investigates luxury brands in the digital age and ways to keep up with changing customers. The aim of this thesis is to analyze the relationship between the perceived value of luxury brands and the digitalization of luxury customers. A quantitative method approach using regression analysis was employed to study this relationship laying the foundation for recommendations on how to adapt …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69146
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2017
- Vedoucí: Marija Zlatić
- Oponent: Gina Cook
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69146
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
The Application of Digital Media on Building Luxury Brand Awareness
Thi Thuy Trang Phan -
Luxury Consumer Behavior in Digital World
XINNI LUO -
The Effect of Rebranding and Modification of Luxury Brand’s Storytelling on Brand Image
Eva Materlínová -
Luxury consumption during hard times: Understanding the relationship between consumers’ emotional states and luxury consumption
Megi Domi -
Brand audit maloobchodního podniku s luxusní módou Studio Cielo jako nástroj pro jeho posílení pozice na trhu
Dominika Zíková -
Customer behavior and perception of the luxury market in the context of the CEE region
Johana Chlistovská -
The application of Narrative transportation in hard luxury business marketing (online marketing) on the potential customer in the Czech Republic.
Richard Kapusta -
International Marketing Strategies for Small Luxury Business: LaSphera Case Study
David Voráček