Optimalizace systému reklamačního řízení ve vybrané společnosti – Daniel Vičánek
Daniel Vičánek
Bakalářská práce
Optimalizace systému reklamačního řízení ve vybrané společnosti
Optimization of the Complaints Management System in a Selected Company
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na optimalizaci systému reklamačního řízení ve společnosti TESCOMA s.r.o. Cílem práce je analyzovat současný stav reklamačního řízení, identifikovat a vyhodnotit možné nedostatky a navrhnout efektivní opatření pro zlepšení celého systému. V teoretické části jsou popsány logistické pojmy jako logistika, zpětná logistika, cirkulární ekonomika apod. V praktické části se analýzou …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on optimizing the complaint management system at TESCOMA s.r.o. The aim of the thesis is to analyze the current state of complaint management, identify and evaluate possible shortcomings, and propose effective measures to improve the entire system. The theoretical part describes logistic concepts such as logistics, reverse logistics, circular economy etc. In practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vičánek, Daniel. Optimalizace systému reklamačního řízení ve vybrané společnosti. Uherské Hradiště, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízeníPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta logistiky a krizového řízeníBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná logistika / Aplikovaná logistika
Práce na příbuzné téma
-
Řízení zpětných toků v podniku
Martina Jandová -
Optimalizace reklamačního procesu vybraného podniku
Jan Dolní -
Optimalizace systému evidence reklamací ve vybraném podniku
Markéta Kmoníčková