Daniel Vičánek

Bakalářská práce

Optimalizace systému reklamačního řízení ve vybrané společnosti

Optimization of the Complaints Management System in a Selected Company
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na optimalizaci systému reklamačního řízení ve společnosti TESCOMA s.r.o. Cílem práce je analyzovat současný stav reklamačního řízení, identifikovat a vyhodnotit možné nedostatky a navrhnout efektivní opatření pro zlepšení celého systému. V teoretické části jsou popsány logistické pojmy jako logistika, zpětná logistika, cirkulární ekonomika apod. V praktické části se analýzou …více
Abstract:
The bachelor thesis is focused on optimizing the complaint management system at TESCOMA s.r.o. The aim of the thesis is to analyze the current state of complaint management, identify and evaluate possible shortcomings, and propose effective measures to improve the entire system. The theoretical part describes logistic concepts such as logistics, reverse logistics, circular economy etc. In practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Vičánek, Daniel. Optimalizace systému reklamačního řízení ve vybrané společnosti. Uherské Hradiště, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízení
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta logistiky a krizového řízení

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná logistika / Aplikovaná logistika

Práce na příbuzné téma