Bc. Monika Zárubová

Diplomová práce

Integrovaná marketingová komunikace Letiště Praha a.s. a synergický efekt jednotlivých nástrojů

Integrated Marketing Communication of Prague Airport and Synergetic Effect of its individual Tools
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá integrovanou marketingovou komunikací, která je firmami využívána především pro zaujetí cílové skupiny jasným, srozumitelným, konzistentním a působivým komunikačním sdělením. Koncept integrované marketingové komunikace využívá většího počtu komunikačních nástrojů, které musí být vhodně kombinovány tak, aby bylo dosaženo synergického efektu, tj. efektu, kdy účinek jednoho …více
Abstract:
This thesis deals with integrated marketing communication which is exploited by firm companies due to clear, comprehensible, consistent and impressive communication message. Marketing communication concept uses large numbers of communication tools, which need to be well combined to achieve the synergetic effect, i. e. effect when using one communicating tool doubles the effect of another communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Pavel Klička
  • Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní