Vývojové tendence obsahu a formy tiskové reklamy ve vybraných časopisech – Bc. Pavel Sashev Iliev
Bc. Pavel Sashev Iliev
Diplomová práce
Vývojové tendence obsahu a formy tiskové reklamy ve vybraných časopisech
Evolution of Printed Advertisement Content and Form in Selected Journals
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na aktuální tendence v tiskové reklamě v českých časopisech ve smyslu nejčastěji inzerovaných produktů a služeb, nejpoužívanějších rozměrů inzerátů, způsobů využití obrázků a textu a hlavních technik působení na zákazníka a na celkové vnímání reklam a hodnot, které se v nich objevují. Cílem je prodloužit a rozšířit výzkumnou práci v oblasti kvantitativní obsahové analýzy …víceAbstract:
The diploma thesis studies the current trends in print advertising in Czech magazines, the most advertised products and services, the most popular ad sizes, the ways images and text are used, the main techniques for influencing the customer and the overall perception of print advertising and the values it evokes. The aim is to build upon and expand the research in the area of content analysis in advertising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Platilová Vorlíčková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ILIEV, Pavel Sashev. \textit{Vývojové tendence obsahu a formy tiskové reklamy ve vybraných časopisech}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/gketay/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Japonská reklama a charakteristiky cudzincov v nej
Veronika Zakálová -
Copingové strategie ve vztahu k osobnostním charakteristikám lidí pracujících v reklamě a médiích
Linda Marešová -
Promotion of Cultural Values and Stereotypes in Advertising Orientated Towards Women
Mária Fileková -
Analýza umělecké hodnoty v reklamě
Kateřina Kleslová -
Projevy glokalizace v soudobé televizní reklamě v České republice
Tereza Hronová -
Comparing the Language of Print and On-line Advertising
Kristýna Mráková -
Anglicisms in print advertising
Eva MATUŠKOVÁ -
Multimodal Discourse Analysis of Print Advertisements: Neologisms and Metaphors in Advertising
Magdalena Szczepanik
Název
Vložil
Vloženo
Práva