Analýza systému hromadné obsluhy zákazníků ve vybrané společnosti – Hana Jehlíková, DiS.
Hana Jehlíková, DiS.
Bakalářská práce
Analýza systému hromadné obsluhy zákazníků ve vybrané společnosti
Analysis of system of customer in selected company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu systému hromadné obsluhy pacientů na Gynekologicko-porodnické klinice. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část je zaměřena na interpretaci systému hromadné obsluhy, jeho struktury, základních charakteristik, klasifikace modelů, metod řešení modelů a výpočtů modelů hromadné obsluhy. V praktické části jsou na základě získaných dat vypočteny …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the analysis of the mass customer service system of patients at the Gynecology and Obstetrics Clinic. The thesis consists of theoretical and practical part.The theoretical part is focused on the interpretation of the system of mass service, its structure, basic characteristics, classification of models, methods of solving models and calculations of models of mass customer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Houška, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
The impact of remittances on food security status of households of university students: the evidence from the Republic of Moldova
Tereza Šiftová -
Towards a Hayekian Theory of Integration: The Role of Referendums in the Evolution of the EuropeanEconomic Constitution
Jernej Kosec -
Implementace a funkce systému Deployment Service pro podnikovou infrastrukturu
Zdeněk Chvilíček -
Optimalizace zařazování nových požadavků do systému hromadné obsluhy
Zbyněk Richtr -
Analýza systému hromadné obsluhy ve vybrané kavárně
Zuzana Horčicová -
Analýza systému obsluhy zákazníků ve společnosti Starbucks
Kirill Naumenko -
Analýza systému hromadné obsluhy ve společnosti Žluté lázně
Hana Říhová -
Analýza obsluhy zákazníků ve vybraném podniku
Zdeňka Špičková
Název
Vložil
Vloženo
Práva