Ing. Lucie Minaříková

Bakalářská práce

Analýza komunikace se zákazníky v externím call centru Lion Teleservices CZ, a. s.

Analysis communication with customers in external call centre Lion Teleservices CZ, a. s.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá komunikací mezi operátorem a zákazníkem v call centru Lion Teleservices CZ, a. s. Teoretická část je věnována nástrojům komunikace, které jsou nezbytné pro práci operátora. Praktická část analyzuje komunikaci se zákazníky v externím call centru. Cílem této práce je zdokonalit výběr operátorů a zvýšit komunikaci se zákazníky.
Abstract:
This bachelor work deal with communication among operator and customers in call center Lion Teleservices CZ, a. s. The theoretical part is devoted communication tools, that are fundamental to agent´s job. The practical part analyses communication with customers in call center in Pardubice. Aim those work is to improve selection of operators and heighten communication from the customers.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Jindřich Ježek, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Minaříková, Lucie. Analýza komunikace se zákazníky v externím call centru Lion Teleservices CZ, a. s.. Pardubice, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

Univerzita Pardubice

Dopravní fakulta Jana Pernera

Bakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Dopravní management, marketing a logistika