Analýza komunikace se zákazníky v externím call centru Lion Teleservices CZ, a. s. – Ing. Lucie Minaříková
Ing. Lucie Minaříková
Bakalářská práce
Analýza komunikace se zákazníky v externím call centru Lion Teleservices CZ, a. s.
Analysis communication with customers in external call centre Lion Teleservices CZ, a. s.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá komunikací mezi operátorem a zákazníkem v call centru Lion Teleservices CZ, a. s. Teoretická část je věnována nástrojům komunikace, které jsou nezbytné pro práci operátora. Praktická část analyzuje komunikaci se zákazníky v externím call centru. Cílem této práce je zdokonalit výběr operátorů a zvýšit komunikaci se zákazníky.Abstract:
This bachelor work deal with communication among operator and customers in call center Lion Teleservices CZ, a. s. The theoretical part is devoted communication tools, that are fundamental to agent´s job. The practical part analyses communication with customers in call center in Pardubice. Aim those work is to improve selection of operators and heighten communication from the customers.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Jindřich Ježek, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MINAŘÍKOVÁ, Lucie. \textit{Analýza komunikace se zákazníky v externím call centru Lion Teleservices CZ, a. s.}. Online. Bakalářská práce. Pardubice: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/gkjzy1/.
Jak správně citovat práci
Minaříková, Lucie. Analýza komunikace se zákazníky v externím call centru Lion Teleservices CZ, a. s.. Pardubice, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraBakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Dopravní management, marketing a logistika
Práce na příbuzné téma
-
Telemarketing ve společnosti ATODA Telemarketing, spol. s. r. o.
Natálie Mohamadová -
Telemarketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Patrik Juránek -
Analýza klíčových prvků telefonické komunikace se zákazníkem
Yevheniia Kramaruk -
Koncepce komunikace se zákazníky v telemarketingu
Zdeňka Vávrová -
Kubernetes Logging Operator
Tereza Helanová -
Metric Hull as Analytical Operator in Metric Spaces
Miriama Jánošová -
Kubernetes Operator for managing OAuth2 tokens
Pavol Baran -
Image Segmentation Using a Morphological Operator for Curvature-Driven Motion
Adam Vondráček