Ing. Petr Hlavatý

Master's thesis

Moderní formy marketingové komunikace

Modern Forms of Marketing Communication
Abstract:
V době globalizované a konzumní společnosti je marketing nejen důležitým aspektem úspěšného firemního hospodaření, ale stal se téměř nutností pro přežití společností na plně saturovaném konkurenčním trhu veškerých komodit i služeb. Za uplynulých 30 let prošel marketing překotným vývojem stejně tak jako jeho formy a komunikační kanály. Díky vývoji komunikačních technologií, neustálému zkracování vzdáleností …more
Abstract:
In current times of globalized and consumer society marketing is not only one of the most important facet of company´s succesful economy, but also a necessity for the company´s survival in today fully saturated markets of commodities and services. Over last 30 years marketing has developed intensively as well as its forms and communications channels. Thanks to the development of communications technology …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2009
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Jiří Amler

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance