Bc. Pavel Holík

Bakalářská práce

Remarketing internetového obchodu

Remarketing of eshop
Anotace:
Cílem této práce je analyzování efektivnosti remarketingu aplikovaného na internetový obchod. Pomocí nástroje Google Adwords je spuštěna PPC kampaň. Analytickým nástojem Google Analytics proběhne analýza návštěvnosti internetového obchodu. Výsledky této kampaně jsou následně ekonomicky vyhodnoceny.
Abstract:
The aim of this thesis is analyzing effectiveness of remarketing applied on e-shop. With help of Google Adwords tool there is PPC campaign launched first, followed by e-shop turnout analysis by Google Analytics tool. The results of this campaign are subsequently evaluated.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2014
  • Vedoucí: Ing. Klára Mrkosová
  • Oponent: Ing. Petr Urban

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting

Akademie Sting

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem