Bc. Pavel Holík

Bachelor's thesis

Remarketing internetového obchodu

Remarketing of eshop
Abstract:
Cílem této práce je analyzování efektivnosti remarketingu aplikovaného na internetový obchod. Pomocí nástroje Google Adwords je spuštěna PPC kampaň. Analytickým nástojem Google Analytics proběhne analýza návštěvnosti internetového obchodu. Výsledky této kampaně jsou následně ekonomicky vyhodnoceny.
Abstract:
The aim of this thesis is analyzing effectiveness of remarketing applied on e-shop. With help of Google Adwords tool there is PPC campaign launched first, followed by e-shop turnout analysis by Google Analytics tool. The results of this campaign are subsequently evaluated.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 5. 2014
  • Supervisor: Ing. Klára Mrkosová
  • Reader: Ing. Petr Urban

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting

Sting academy

Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms