Bc. Pavel Holík
Bachelor's thesis
Remarketing internetového obchodu
Remarketing of eshop
Abstract:
Cílem této práce je analyzování efektivnosti remarketingu aplikovaného na internetový obchod. Pomocí nástroje Google Adwords je spuštěna PPC kampaň. Analytickým nástojem Google Analytics proběhne analýza návštěvnosti internetového obchodu. Výsledky této kampaně jsou následně ekonomicky vyhodnoceny.Abstract:
The aim of this thesis is analyzing effectiveness of remarketing applied on e-shop. With help of Google Adwords tool there is PPC campaign launched first, followed by e-shop turnout analysis by Google Analytics tool. The results of this campaign are subsequently evaluated.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2014
Identifier:
https://is.sting.cz/th/jn4p6/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2014
- Supervisor: Ing. Klára Mrkosová
- Reader: Ing. Petr Urban
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Theses on a related topic
-
Economics of Internet Advertising
Lucie Langmajerová -
Internet jako inzertní médium
Michaela Pařenicová -
Internet jako inzertní médium
Zdeněk Netolický -
Internet a reklama
David Zapletal -
Comparing the Language of Print and On-line Advertising
Kristýna Mráková -
Internetová reklama a internetový marketing: možnosti a řešení pro internetový obchod
Jiří Bayer -
Vliv online reklamy na internetový obchod
Eliška GERNATOVÁ -
Vliv online reklamy na internetový obchod
Eliška GERNATOVÁ