Jak se profilují alternativy základního vzdělávání v brněnských primárních školách – Mgr. Michaela Nedomová
Mgr. Michaela Nedomová
Master's thesis
Jak se profilují alternativy základního vzdělávání v brněnských primárních školách
How are profiling alternative basic education in the Brno primary schools
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá profilací alternativ bněnských primárních škol a jejich edukačním klimatem. Zjišťuje, jak sociální klima svých tříd a vztah ke škole hodnotí žáci brněnských alternativních škol. Výsledné proměnné všech zkoumaných škol vzájemně konfrontuje.Abstract:
The diploma thesis deals with profile of alternative primary schools in Brno and their educational climate. To find out how pupil of alternative schools in Brno evaluate social climate of their study group and relation to the school. The final quantities of all observed schools are reciprocally confronted.Kľúčové slová
alternativní vzdělávání alternativní škola inovativní škola moderní alternativní škola klasická reformní škola církevní škola sociální klima školy sociální klima třídy sebehodnocení školní práce vztah ke škole alternative education alternative school innovative school classic reformative school church school modern alternative school social climate of school social climate of class self-assessment school work relation to the school
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dh6kk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2008
- Vedúci: PhDr. Hana Filová, Ph.D.
- Oponent: doc. PaedDr. Jana Škrabánková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Vztah ke škole a motivace ke školní práci žáků standardních (běžných) a vybraných alternativních škol
Dana Kalusová -
Vztah sociálně znevýhodněných rodin ke škole
Viktorie Kovářová -
Vztah žáků ke škole s ohledem na přítomnost spolužáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve třídě
Kateřina OSTEROVÁ -
Vztah dětí mladšího školního věku ke škole a vzdělávání
Adéla Bajerová -
Vztah ruských rodičů k české škole
Ksenia Kryuchkova -
Vztah žáků ke škole a jeho změny mezi 2. a 3. třídou základní školy
Lucie REICHOVÁ -
Vztah žáků ke škole a vzdělávání
Jaroslava Kuřilová -
Vztah žáků ke škole a učiteli v současné české škole
Jarmila HRTUSOVÁ