Daniela Krejsová

Bachelor's thesis

Personální marketing firem a preference mladých lidí při výběru zaměstnání

Abstract:
Bakalářská práce zkoumá nástroje personálního marketingu vybraných firem s cílem posoudit jejich schopnost oslovit a přilákat mladé lidi podle jejich preferencí při výběru zaměstnání. Teoretická část vychází z odborné literatury a vymezuje pojetí personalistiky a personálního marketingu. Praktická část analyzuje nástroje personálního marketingu vybraných firem a jejich schopnost oslovit a přilákat …more
Abstract:
The bachelor thesis examines the tools of personnel marketing of selected firms to assess their abil-ity to reach and attract young people according to their job selection preferences. The theoretical part is based on literature and defines the concept of human resources and personnel marketing. The practical part analyses the tools of personnel marketing of selected companies and their ability to …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2019

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty