Ing. Dita Dlabolová

Disertační práce

Metody a možnosti neskalárního a adaptivního testování ve výukových systémech

Methods and possibilities of non-scalar and adaptive testing in educational systems
Anotace:
Práce se zabývá návrhem adaptivního způsobu testování ve výukových systémech, navržený adaptivní test simuluje ústní zkoušení učitelem. Testované znalosti jsou uložené ve dvou nově vytvořených strukturách - studijní mapě a mapě propozic, které také řídí průběh testu. Cílem testu je vytvořit spojitý graf zobrazující znalosti zkoušeného, který zároveň představuje neskalární výsledek. V rámci práce byly …více
Abstract:
The thesis deals with a design of adaptive testing in educational systems, the aim of the designed adaptive test is to simulate an oral examination by a teacher. Tes-ted knowledge are represented in two new structures - study map and proposition map that also drive the test. The goal of the test is to create a connected graph depicting knowledge of the examinee that represents its non-scalar result …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Dr. Ing. Jiří Rybička

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Doktorský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Ekonomická informatika