Sociální prestiž a současné problémy učitelské profese – Monika Märzová
Monika Märzová
Bakalářská práce
Sociální prestiž a současné problémy učitelské profese
The social position of a teacher career and its present-day problems
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá komplexním pohledem na vývoj společenského postavení učitelů se zaměřením především na současné vnímání sociální prestiže učitelské profese veřejností, učiteli a středoškolskými studenty. Zároveň se práce snaží zmapovat aktuální problémy této profese, jejichž existence se může projevovat právě v hodnocení sociální prestiže učitelů.Abstract:
The topic of this thesis a complex overview of the development of the social status of a teacher, focusing on the present-day perception of this among the general public, teachers and high school students. The thesis also tries to sort and describe current problems of this profession as it is the evaluation of the teachers' social status that the problems can be reflected by.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 2. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31687
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
- Vedoucí: Jiří Dvořáček
- Oponent: Pavel Krpálek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31687
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Učitelství praktického vyučování v ekonomickém vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Teacher Development Cycles of Alternatively Certified TEFL Teachers: The Construction of Professional Development and Professional Identity of Teachers Working in the TEFL Industry
Ezra Anthony Howard -
Sexual Education of Children from Ages 12 to 15 and Its Importance in Today´s World from the Perspective of the Teachers and the Professionals in this field: Comparative Case Study at Czech, Polish and Spanish Schools
Martina Mazurová -
Učitelská profese jako sociální konstrukt
Irena HYNEČKOVÁ -
Učitelská profese jako zrcadlo společenských změn
Renata Králová -
Prestiž učitelské profese očima jejich představitelů
Tereza Pavlíčková -
Postoje učitelů k vybraným pozitivním a negativním aspektům učitelské profese
Tomáš KOTAČKA -
Subjektivní sociální status učitelů mateřských škol
Klára Urbaniecová -
Hra o společenský status
Tereza Bečková