Výuka výslovnosti v učebnicích angličtiny pro druhý stupeň ZŠ – Roman Toml
Roman Toml
Bakalářská práce
Výuka výslovnosti v učebnicích angličtiny pro druhý stupeň ZŠ
Teaching Pronunciation in Textbooks for Lower Secondary English Classes
Abstract:
The bachelor thesis deals with the issue of teaching English pronunciation. Specifically, it is an analysis of four textbooks for lower secondary classes. The aim of the thesis is to find out how pronunciation teaching is presented/practiced in these textbooks and how the textbooks lead to the production of pronunciation aspects. This thesis is divided into two parts, namely theoretical part and practical …víceAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou výuky výslovnosti anglického jazyka. Konkrétně jde o analýzu čtyř učebnic pro druhý stupeň základních škol. Cílem bakalářské práce je zjistit, jakým způsobem se výuka výslovnosti prezentuje/procvičuje v těchto učebnicích a jak dané učebnice vedou k produkci výslovnostních aspektů. Tato práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou a praktickou. Teoretická …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 7. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Iva Koutská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Toml, Roman. Výuka výslovnosti v učebnicích angličtiny pro druhý stupeň ZŠ. Liberec, 2024. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání / Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání se sdruženým studiem programu Španělský jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Působení systematické výuky anglické výslovnosti: vliv nerodilého a rodilého mluvčího na výslovnost jejich studentů na gymnáziu
Zuzana Haikerová -
Analýza hlásek /e/ a /ae/ v anglické výslovnosti studentů Technické univerzity v Liberci: Počítačově podporovaný výslovnostní trénink
Kateřina Halamková -
Problematika výuky výslovnosti španělštiny: výslovnost frikativ u českých studentů
Adéla TONAROVÁ -
Počítačová podpora osvojování české ortoepické výslovnosti
Richard Holaj -
Problematika interference v nácviku správné výslovnosti ve výuce ruštiny na základě analýzy pohádky Gusi-lebedi
Jana Helekalová -
Zařazení výuky výslovnosti angličtiny na 2. stupni ZŠ v České Republice a na Ukrajině
Anastasiia Bulanova -
Úroveň výslovnosti u dvou různých věkových skupin uživatelů angličtiny
Mojmír Houdek -
Analýza učebnic anglického jazyka a jejich implementace se zaměřením na správnou výslovnost
Natálie SOBOLOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva