Možnosti a zásady firemní vnější komunikace - web pomocí CMS – Zdeněk Navrátil
Zdeněk Navrátil
Diplomová práce
Možnosti a zásady firemní vnější komunikace - web pomocí CMS
Anotace:
Tato práce v teoretické části popisuje prostředky firemní vnější komunikace. V marketingovém pojetí se jedná o složky firemní identity jako jsou firemní kultura, chování, komunikace, styl a produkt které tvoří konečný firemní image. Podstatnou část práce pak tvoří problematika firemních webů. V analytické části práce je zhodnocena situace na trhu webových systémů pro správu obsahu, tzv. CMS. Je zde …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 8. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/3692
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2007
- Vedoucí: Stanislav Horný
- Oponent: Tomáš Vilím
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/3692
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.