Zdeněk Navrátil

Master's thesis

Možnosti a zásady firemní vnější komunikace - web pomocí CMS

Abstract:
Tato práce v teoretické části popisuje prostředky firemní vnější komunikace. V marketingovém pojetí se jedná o složky firemní identity jako jsou firemní kultura, chování, komunikace, styl a produkt které tvoří konečný firemní image. Podstatnou část práce pak tvoří problematika firemních webů. V analytické části práce je zhodnocena situace na trhu webových systémů pro správu obsahu, tzv. CMS. Je zde …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 8. 2007

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 9. 2007
  • Supervisor: Stanislav Horný
  • Reader: Tomáš Vilím

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/3692

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Aplikovaná informatika / Informační management

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.