Možnosti a zásady firemní vnější komunikace - web pomocí CMS – Zdeněk Navrátil
Zdeněk Navrátil
Master's thesis
Možnosti a zásady firemní vnější komunikace - web pomocí CMS
Abstract:
Tato práce v teoretické části popisuje prostředky firemní vnější komunikace. V marketingovém pojetí se jedná o složky firemní identity jako jsou firemní kultura, chování, komunikace, styl a produkt které tvoří konečný firemní image. Podstatnou část práce pak tvoří problematika firemních webů. V analytické části práce je zhodnocena situace na trhu webových systémů pro správu obsahu, tzv. CMS. Je zde …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 8. 2007
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/3692
Thesis defence
- Date of defence: 4. 9. 2007
- Supervisor: Stanislav Horný
- Reader: Tomáš Vilím
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/3692
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Aplikovaná informatika / Informační management
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.