Bc. Jakub Vomlel

Master's thesis

Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele

Modern Marketing and its Influence on Consumer Purchase Decision
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá moderním marketingem a jeho vlivem na nákupní rozhodování spotřebitele. Práce obsahuje čtyři hlavní části. První je literární rešerše, která obsahuje základní informace o marketingu, druhá se zabývá metodikou, třetí část analyzuje chování spotřebitele a poslední čtvrtá část obsahuje návrhy a doporučení. Cílem diplomové práce je, na základě literární rešerše, provedení …more
Abstract:
This thesis deals with modern marketing and its influence on the purchasing decisions of consumers. The thesis contains four main sections. The first is a literature review, which contains basic information of marketing, the second part with the methodology, the third part analyzes consumer behavior and the last fourth part contains suggestions and recommendations. The aim of the thesis is based on …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2016
  • Supervisor: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance