Bc. Anne-Charlotte Andrieux

Bachelor's thesis

The role of new media in a modern marketing communication

The role of new media in a modern marketing communication
Anotácia:
This thesis takes a closer look at new media as a marketing communication tool. Examining the impact of the internet and its development directly upon the evolution and development of modern marketing communications. The evolution and history of both medias, and marketing will be discussed. Different marketing tools and techniques will be defined. This thesis will attempt to explain in which way new …viac
Abstract:
This thesis takes a closer look at new media as a marketing communication tool. Examining the impact of the internet and its development directly upon the evolution and development of modern marketing communications. The evolution and history of both medias, and marketing will be discussed. Different marketing tools and techniques will be defined. This thesis will attempt to explain in which way new …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
  • Vedúci: Ing. Jiří Šnajdar
  • Oponent: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication