Bc. Anne-Charlotte Andrieux

Bakalářská práce

The role of new media in a modern marketing communication

The role of new media in a modern marketing communication
Anotace:
This thesis takes a closer look at new media as a marketing communication tool. Examining the impact of the internet and its development directly upon the evolution and development of modern marketing communications. The evolution and history of both medias, and marketing will be discussed. Different marketing tools and techniques will be defined. This thesis will attempt to explain in which way new …více
Abstract:
This thesis takes a closer look at new media as a marketing communication tool. Examining the impact of the internet and its development directly upon the evolution and development of modern marketing communications. The evolution and history of both medias, and marketing will be discussed. Different marketing tools and techniques will be defined. This thesis will attempt to explain in which way new …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
  • Vedoucí: Ing. Jiří Šnajdar
  • Oponent: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication