Michaela Zaoralková

Bachelor's thesis

Analýza spotřebitelského chování v oblasti udržitelné módy pro značku Basicatory

Analysis of consumer behaviour in the field of sustainable fashion for the brand Basicatory
Abstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza spotřebitelského chování v oblasti udržitelné módy pro značku Basicatory. Jedná se o malou českou značku, která se zaměřuje na výrobu a prodej autentických kousků oblečení sloužících jako kvalitní základ dámského šatníku. Teoretická práce se zaměřuje na značku a její roli ve spotřebitelském procesu spolu s kontextem trvale udržitelného rozvoje v módním …more
Abstract:
The main aim of this bachelor thesis is to analyse consumer behaviour in the field of sustainable fashion for the brand Basicatory. The company is a small Czech brand that focuses on the production and sale of authentic pieces of clothing that serve as a quality base for women's wardrobe. The theoretical work focuses on the brand and its role in the consumer process along with the context of sustainability …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2024
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Tomáš Sadílek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92323