Analýza spotřebitelského chování v oblasti udržitelné módy pro značku Basicatory – Michaela Zaoralková
Michaela Zaoralková
Bachelor's thesis
Analýza spotřebitelského chování v oblasti udržitelné módy pro značku Basicatory
Analysis of consumer behaviour in the field of sustainable fashion for the brand Basicatory
Anotácia:
Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza spotřebitelského chování v oblasti udržitelné módy pro značku Basicatory. Jedná se o malou českou značku, která se zaměřuje na výrobu a prodej autentických kousků oblečení sloužících jako kvalitní základ dámského šatníku. Teoretická práce se zaměřuje na značku a její roli ve spotřebitelském procesu spolu s kontextem trvale udržitelného rozvoje v módním …viacAbstract:
The main aim of this bachelor thesis is to analyse consumer behaviour in the field of sustainable fashion for the brand Basicatory. The company is a small Czech brand that focuses on the production and sale of authentic pieces of clothing that serve as a quality base for women's wardrobe. The theoretical work focuses on the brand and its role in the consumer process along with the context of sustainability …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92323
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2024
- Vedúci: Milan Postler
- Oponent: Tomáš Sadílek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92323
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of new retail business formats & Development Strategy Analysis of Yonghui Superstores new retail business
Xin Yao Lu -
Market Analysis and Price Analysis of Agricultural Tyres Market in France: Case Study Mitas
Tomáš Husták -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
Sustainability in consumer's behaviour (the case of vegan food)
LOKWAN CHHANTYAL -
Sustainability in the hospitality and gastronomy industry
Nela Juhásová -
Economic Analysis of Chosen Machine Building Enterprise
Liliia Malkova -
Analýza a evaluace eventu Student Fashion Show
Šimon Běhan -
Rychlá a pomalá móda jako společenský fenomén
Andrea Rakušanová