Jakub Černý

Diplomová práce

Role Pay-per-Click internetové reklamní kampaně v marketingových aktivitách firmy

The usefulness of Pay-Per-Click internet advertising campaign in marketing strategy of company
Anotace:
Práce analyzuje postavení reklamy na internetu v rámci marketingových aktivit firmy. Vymezuje základní pojmy a nástroje internetového marketingu a popisuje internetovou reklamu ve srovnání s tradičními reklamními médii. Detailně se práce zaměřuje na popis a vysvětlení efektu Pay-Per-Click reklamních kampaní. Možnosti jejich využití a zjištěné odlišnosti jsou interpretovány uvedením příkladu marketingových …více
Abstract:
This paper is focused on analysis of internet advertising and its role in marketing communication. The paper determines general methods and instruments of internet marketing and describes internet advertisement in comparison with traditional advertising media. In more detail the paper is focused on description and explanation of effect of Pay-Per-Click advertisement campaigns. The options of their …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 3. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
  • Vedoucí: Tomáš Kincl
  • Oponent: Jiří Přibil

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/21126

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management

Práce na příbuzné téma

Všechny práce